2015. augusztus 21., péntek

Lily Sling teszt

Egy újabb orosz tesztelni valót kaptunk erre a hétre. Habár olyan nagyon intenzíven már nem hordozom Mesit, és a kellemetlen időjárásnak köszönhetően aránylag sokat kuksolunk a lakásban, azért már eddig is sikerült elég alaposan megtapasztalni ezt a kendőt. Az a két-három közepes távú séta, amit megtettünk vele, valahogy pont nagyon klappolt a teszteléshez.
Duplóval kezdtük. Természetesen rövid volt, kb. 470-480 cm körüli a hossza, klasszikus 6-os méret. Karikával sajnos nem igazán működött, több okból sem. Az egyik, hogy aránylag keskeny a kendő, így kevés volt az anyag, amit még az M-es karika sem rögzített igazán jól.
Számomra elég vékonynak is tűnt, ami azért érdekes, mert a magyar tesztelők között, szerintem eddig csak én vagyok ezen a véleményen. Gondolom, azért lehet ez így, mert mostanában általában vastag kendőket használunk, így leginkább azokhoz viszonyítok. (Számokkal meghatározva: 260 és 276 gsm a két saját kendőnk, tehát nekünk most ez a viszonyítási alap és az etalon is. Ehhez képest a Lily 240 gsm, ami már jól érezhető különbség.)
Vállon csomózva már egy kicsit jobb volt, de a keskenysége és az én trehányságom okán azért nem tartott atombiztosan.
Aztán batyuval folytattuk a sort. Életem legjobb, legkényelmesebb batyuját sikerült kiviteleznem a mellkasomon keresztezett szárakkal. Annyira, hogy egyszerűen sajnáltam lebontani... szuperjól működött, meglepően kényelmes volt, a keskenység és a viszonylagos vékonyság itt erényként mutatkozott meg; szinte magát kötötte meg a kendő. A másfél éves, 11 és fél kilós kisasszony súlya mégis eltűnt valahol a kötésben, egyszerűen imádtuk mindketten.
Nagyon jó kis kendő ez a Lily, tetszik a színe, a mintája, szóval az összhatás remek.
Mire hozzánk ért, nagyon kezessé vált, én teljesen betörtnek nyilvánítom. Állítom ezt negyedik tesztelőként, szóval úgy tűnik, nem is nehéz megszelidíteni. 
Végül egy apróság, amiért teljesen odavagyok: a címke. Nem nagy, nem a rövid oldalon van, sőt nem is a csücskön, vagy annak közelében, hanem egy kicsit beljebb a hosszú szélen. Ettől tök jól elrejthető, nem kandikál ki. Imádom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése